Mina

Hei, minu nimi on Carmen ning 1. postituses räägin ma endast. 

Aga ma alustaksin oma lapsepõlvest ehk, et 1., 2., 3, klass. Kui ma läksin 1. klassi olime me emaga täpselt 5aastat elanud mu kasuisa ja minu kasuõega. Ma oma pärisisa ja oma ema juures pikemalt ei peatuks, seega hüpame kohe minu 1, 2 ja 3. klassi juurde. 1. klassis oli meie klassis täpselt 4 õpilast- 2 poissi ja 2 tüdrukut. Me saime enamjaolt hästi läbi. 2. klassis läks 1 tüdruk ära ning asemele tuli 1 minust noorem tüdruk. Me olime head sõbrad, viimati nägime vist mu 12 sünnipäeval. 

Kui ma 3. klassis poole aasta pealt koolist ära tulin, seda siis vaimse ja veidi ka füüsiliseks muutuva koolikiusamise tõttu, sellest võiks kunagi teha eraldi postituse, kuna neid kiusamislugusid on mul suht palju. Anyways, ma vahetasin kooli ning läksin siis Kanepi Gümnaasiumisse 3. klassi. Mulle väga meeldis seal. Meil oli väga palju lahedaid üritusi koguaeg jne. 

Aga see kool jäi kodust väga kaugeks. Ning kuigi seda tunnistusel ei kajastunud, jäin ma tegelikult bussiga tulles koguaeg 1. tundi hiljaks. Järgmine kooli vahetus toimus Võndu, kus mul olid matemaatika eratunnid, kuid kuna minu õpetaja ei andnud mulle muud õppetööd, kui tahvelarvuti mängud, siis oli aeg jälle kooli vahetada.

 Ma läksin ss kooli nimega Melliste-algkool lasteaed. mis täna kannab nime Melliste Kool, meil on matemaatika klass ning meie klassijuhataja on ka matemaatika-eripedagoog. Meie klass on sõbralik aga mitte ühtehoidev, millest on kahju.


Ma ise avaldasin just raamatu ´Unistuste päev´ mis jõuab varsti ka poodi. Ja see blogi siin on lihtsalt minu uus hobi, lood, elu, nõuanded, võibolla kui saan kunagi emaks, puudutame ka laste- ja pereteemat. Eks näis. Aga te olete oodatud likema, folloma, kommeteerima ja jagama. Minu Instagram on @carmensofiaolen ning Tiktok @carmensofiakivi. Tänks lugemast ja näeme varsti. 

Kommentaarid

Populaarsed postitused