Minu 2022

 Nonii, sai küll sõprade seltsis lubatud, et blogi läheb enne südaööd 31ndal ülesse, aga näed- elu tahtel loed seda täpselt 6.jaanuaril. Võtame siis selle 2022 kokku. 


Jaanuar: sain breketid 


Ütleme nii, et jaanuar oli minu jaoks veits ka selline taastumise kuu, sest 2021 tõesti juhtus palju, aga kui nüüd breketitest rääkida, siis mu hambad on täiega ilusaks läinud, no ikka üliilusaks. Niiet kindlasti soovitan panna breketeid, kui sul valik on, sest see tõesti aitab.


Veebruar: Me kõik teame, mis 24 toimus. Kui sa ei tea, siis nagu kuidas, sest kõikjal räägitakse sellest. Mina läksin nagu paanikasse. Mul endal Ukrainast pereliikmeid pole ega Venemaalt, aga ma olin mures oma sõpprade pärast, sest mul on sõpru mõlemast rahvusest, seega tuli võtta end kokku ja saavutada balanss nendega suheldes. I got it, õnneks. Me saame  kõik hästi läbi ja ma saan olla õnnelik, et poliitilised sündmused maailmas ei löönud minu ja mu sõprade vahele kiilu. Pidasime vanaemaga ka tema juures Eesti sünnipäeva. Loodan, et see aasta jälle.

 

Märts: ma väga midagi erilist ei teinud märtsis, sest kool oli. Käisin sõpradega söömas, olin niisama jne. Väga kokku ei saanud kellegagi. Märtsis sain üle pika aja kohupiimakooki, mis oli vegan. + vastlakukklit. Pidasime õega Naistepäeva, mis oli väga lahe- ma pole mitte kunagi oma õega nagu 24h koos midagi teinud niiet lahe oli.


Aprill: sain 15. Ma olen varsti juba täiskasvanu. Nagu...uskumatu lihtsalt. Muide, mulle öeldakse väga  tihti, et ma näen välja nagu 13. See on mingis mõttes kompliment, aga samas nagu ei ole ka. Ma  ei taha, et mind pandaks 5 inimesega samasse vanusesse, aga samas ma veel ei taha suureks saada niiet võin vabalt 13 olla hehe.

Mai:  Kõige parem päev sellel aastal oli mais. Minu raamatu esitlus.  Täiega kahetsen, et siis veel mul blogi ei olnud. Oleks saanud siia ka kirjutada midagi sellest päevast. Tagant järgi tark. Aga mu tädi blogis on sellest päevast mitu postitust niiet. (Mu tädi blogi nimi on Tiia Elu, kui ei tea)  Sain kogemuse limusiiniga sõites. Oli väga lahe näha, et kohal on nii palju inimesi. 2 esimest toolide rida olid reaalselt mu perekonda ja sõpru täis. Isegi õpetajad olid kohal. Terve päev tegi fotograaf minust pilte. Kohale tulid ka Deana ja Hensugusta. Mulle väga meeldis. Lisaks sain paki oma iidolilt Lyysmehelt. Nii lahe päev oli. 




Juuni: võtsin koos emaga ette juuksuriskäigu Nansy juurde. Seal said minu õlgdeni juustest, lühikesed juuksed, kuhu tegime ka lokid. Pärast seda sõime Aparaaditehases kooki ning jõime jääteed.  Veel käisin juunis vanaema kuldpulmas Salmistul, kus sai 3 korda tantsides kukutud ning kingad ära kaotatud. Äge oli.Veel käisin koos parima sõbraga suvelaagris Võrus, kus leidsime mõlemad uusi sõpru. Käisime ka Lätis lõbustuspargis- lasin kogemata veekahurist Innule pükste peale. Upsiiiiiiii. 

Juuli: sõitsime nädal aega perega matkabussis mööda Eestit ringi. Meie teele jäid Rakvere, Alatskivi, Pärnu ja Tudulinna. Teel olles sai ilgelt nalja kogu aeg. Levi polnud eriti, kuid see oli hea, sest niimoodi sai keskenduda rohkem reisile. Põnev oli nädal aega autos magada. Saime isegi ilma piletita Koit Toome kontserdil käia. 1 kämpingus kukkusin kiigelt maha, selili. See on nüüdsest nagu mingi perenali. Käisime ka Pärnu Muuseumis, kus oli natuke igav, kuid lahe oli näha vanemaid muuseumis Nõuka aegset kraami vaatamas, meenutades, kuidas nt emal oli ka kodus selline TV nagu muuseumis jne.  Veel käisime Palmses losse ja mõisu avastamas. Loodan, et see suvi läheme jälle.


August: Tutvusin uute inimestega, kellest on saanud minu ülihead sõbrad. Aitäh imelise suve eest- Maida, Kadi, Mirtel jt. Kohtusin ka Kristiina Ehiniga, kellega sai koos kooki söödud ja jutustatud. Veel käisin koos ema ja õega Viljandis ning veetsin aega Kaberneemes. Oli plaan minna sõpradega Issaku muusikafestivalile, aga kahjuks ei saanud. Selle asemel käisime perega Tallinna Merepäevadel, kus oli samuti lõbus jalutada ning pildistada. Kandsin kogu päeva papsi ostetud kleiti, mis on mega ilus. Õhtul sõitsime tagasi Kaberneemele, kus pidasime mu sugulase 18. sünnipäeva. Äge oli.


September: Läksin 8.klassi. Järgmine aasta lõpetan juba põhikooli, mis on väga lahe. Eks näis, mis ma edasi teen. Kas gümnaasium või täiskohaga kirjanikuks. Veel alustasin trenniga Ale qogi jõusaalis, koos parima sõbraga. See on nii lahe. 


Oktoober: Veetsin aega vanaemaga ning käisin klassiga kinos vaatamas filmi ´Kus Laulavad langustid´ film oli kurb aga samas ka liigutav. Nutsin ka vist. Kogesin ka lahkuminekut oma kutist, kuid pean tunnistama, et  ma polnud temaga eriti õnnelik.


November: ei midagi erilist. Tegime õega mini-filmiõhtu, kus sõime pizzat ning vaatasime Aquamani filmi. Lisaks käisime perega niisama restos söömas. Tulin mugavustsoonist välja ning valisin endale söögiks mini-lihapallid. Yummy oli.


Detsember: pidasime perega Jõule ning võtsime vastu uut aastat. Väga pidulik Jõuluõhtu oli. Mängisime lauamänge, jagasime kinke ning vaatasime telekat. Jäin oma kinkidega rahule. Mu uus pidžaama on tõesti väga mugav ja pehme. Oli ka kooli jõulupidu, kus meie klass esinnemisega hästi hakkama sai. Õppisin ka veits klaverit-piinlik lol. Pärast Jõule sain kokku oma parima sõbraga ning koos käisime Boostis. Lisaks ostlesime ka Douglases, kust ostsin endale kaua soovitud lõhnaõli, mida kannan peaaegu  iga päev. Käisime ka Apollos, kust sain 1 uue inglise keelse raamatu, mida hakkan  varsti lugema. Lisaks ostsin ka 1 armastusromaani, mis mul kohe läbi. 31ndal olime 12ni üleval ning vaatsime rakette.

Selline saigi minu 2022 ja loodan, et meeldis.

Head uut aastat ja näeme varsti 

Tsauki

Kommentaarid

Populaarsed postitused