Aga millal sul loomepuhang tuleb?

 Hei, mult küsib ema tihti, et millal sa uut juttu hakkad kirjutama. Vastan siis, et kui loomepuhang tuleb siis hakkan. Siis küsib ta ´aga millal sul loomepuhang tuleb´ Kas mul on see kalendris kirjas tema arust. Ei ole. Ma ise ka ei tea millal. Mingil hetkel lihtsalt käib n.ö klõks ära ja idee lihtsalt tuleb. Ei kusagilt. Ma arvan, et ta ei saa ega hakkagi seda  mõistma, sest ta pole kirjanik. Kirjanikemaailm on nagu salakeel, millest saavad aru vaid kirjanikud omavahel, kõrvaseisjana mõistad vaid nii palju kui sulle tõlgitakse. Saan olla õnnelik, et pärast raamatu ilmumist on leidnud õiged inimesed nagu Kristiina Ehin toetajana tee mu ellu. Ning olen saanud ka mingil määral oma tuttavatega, näiteks Tiiaga mingil määral palju lähedasemaks. Loodan, et üllatusterada jätkub. Olen selle igati ära teeninud ning keegi targem kuskil teab seda.  


Pildil oleme mina ja Kristiina Ehin



1

   

Kommentaarid

Populaarsed postitused