jõulutunne sügisel

 Ma ei tea kuidas sul on aga minul on küll alates septembrist paras jõulutunne sees. Ma ei tea, kus see tuleb. Tõesti ei tea.  Ma arvan ise, et see tuleb sellest, et vaikselt hakkab talv tulema, ilmad lähevad külmemaks jne. Eelmisel  aastal minu meelest tulid jõulud isegi kiiremini. Tundub nagu keeraks kalender ise lehti. Ma arvan, et sellele aitab kaasa ka veidi social media. Sest  mulle viskab Tiktokis- Instas juba jõuluasju ette.  Ja mul on juba tahtmine jõululaule kuulata. Ma ei jõua ära oodata detsembrikuud. Vabu hommikuid, hommikust kakaod vahukommidega, väljas  kelgutamist, külma tuult mu taga kui kelguga mööda õue tuhisen, tekiga diivanil ´Friendsi´ vaatamist ja paljut muud. Kavatsen ka kelladdel 1 jõululaulu ära õppida. 3 kuud veel oodata. 

Kommentaarid

Populaarsed postitused